1. آموزش استفاده از نرم افزار RUFUS جهت ساخت فلش بوت UEFI

1. ابتدا نرم افزار RUFUS را از این آدرس دانلود کنید:
https://rufus.akeo.ie/downloads/rufus-2.9p.exe
2. قبل از اجرای نرم افزار شما باید یک فایل iso از DVD نصب ویندوز خود توسط نرم افزار Nero تهیه کنید و یا از این آدرس ویندوز 10 نسخه 64بیتی را دانلود نمایید.
http://bit.ly/1UtnLfn
3. فلش را به کامپیوتر متصل کرده، نرم افزار را اجرا نمایید. به پیغام بروزرسانی توجه نکنید و برروی No کلیک نمایید.
4. پس از اجرای برنامه، مطابق با تصویر زیر گزینه ها را انتخاب نمایید:

5. برروی Start کلیک کنید و تا پایان کپی فایل ها منتظر بمانید.
6. فلش بوت ویندوز UEFI برای شما آماده است و می توانید جهت نصب ویندوز برروی دستگاه های جدید از آن استفاده کنید.

2. طريقه تغيير فايل سيستم FAT به NTFS در فلش هاي KINGMAX چگونه است؟


همانطوركه مي دانيد فايل هايي كه حجم بيش از 4GB را دارند نمي توان در فلش هاي 8GB يا بالاتر كپي كرد ،اين مشكل بدليل محدوديت در فايل سيستم FAT مي باشد. در نتيجه شما بايد فايل سيستم فلش ديسك را به NTFS تغيير دهيد.

برروي نشانه فلش ديسك در My Computer راست كليك كرده و گزينه Properties را انتخاب نماييد. در فهرست بالايي Hardware را انتخاب نماييد و از ليست زير نام فلش ديسك را پيدا كرده و انتخاب كنيد.


سپس برروي گزينه Properties كليك كرده و وارد قسمت Policies شويد و گزينه Optimize for performance را انتخاب كرده و OK كنيد.


دوباره وارد My Computer شويد و برروي درايو فلش ديسك راست كليك كرده و Format را انتخاب كنيد، خواهيد ديد كه در قسمت File System گزينه NTFS به ليست موجود اضافه شده است.


NTFS را انتخاب كرده و Quick Format را تيك بزنيد، سپس برروي Start كليك كنيد. پس از پايان فرمت فايل سيستم فلش ديسك KINGMAX از FAT به NTFS تغيير يافته است.


 

3. آيا فلش ديسك شما ويروسي شده است؟ آيا فلش ديسك شما به مشكل برخورده است؟ (super stick)

vاين راهنما به شما كمك خواهد كرد تا مشكل فلش ديسك KINGMAX Super Stick شما حل شود.


قبل از هر چيز دقت داشته باشيد كه اين نرم افزار زماني كار خواهد كرد كه فلش ديسك شما توسط ويندوز شناسايي شود. قبل از اجراي اين برنامه حتماً از اطلاعات خود نسخه پشتيبان تهيه كنيد. ابتدا اين فايل را از اين قسمت دانلود كنيد و آنرا از حالت فشرده (Unzip) خارج كنيد.داخل پوشه مورد نظر شده و برروي Super Stick Recovery Tool كليك كنيد.


در پنجره اي كه باز مي شود برروي Update كليك كنيد.


بر روي OK كليك كنيد تا نرم افراز كار بازسازي فلش را انجام دهد.


كمي منتظر بمانيد تا عمليات به پايان برسد. سپس برروي OK كليك كنيد.


فلش ديسك را از درگاه USB خارج كرده و دوباره وصل كنيد. خواهيد ديد كه مشكل فلش ديسك شما حل شده است.

4. آيا فلش ديسك شما ويروسي شده است؟ آيا فلش ديسك شما به مشكل برخورده است؟

vاين راهنما به شما كمك خواهد كرد تا مشكل فلش ديسك KINGMAX U Drive ويا PD-07 شما حل شود.


قبل از هر چيز دقت داشته باشيد كه اين نرم افزار زماني كار خواهد كرد كه فلش ديسك شما توسط ويندوز شناسايي شود. قبل از اجراي اين برنامه حتماً از اطلاعات خود نسخه پشتيبان تهيه كنيد. ابتدا اين فايل را از اين قسمت دانلود كنيد و آنرا از حالت فشرده (Unzip) خارج كنيد.داخل پوشه مورد نظر شده و برروي U-Drive_PC-07 Recovery Tool V1.2_EN كليك كنيد.


در پنجره اي كه باز مي شود برروي Update كليك كنيد.


برروي OK كليك كنيد تا نرم افراز كار بازسازي فلش را انجام دهد.


كمي منتظر بمانيد تا عمليات به پايان برسد. سپس برروي OK كليك كنيد.


فلش ديسك را از درگاه USB خارج كرده و دوباره وصل كنيد. خواهيد ديد كه مشكل فلش ديسك شما حل شده است.

5. طريقه پر كردن درگاه حافظه (RAM) در مادربردهاي سري P31 چگونه است؟


مانند شكل زير درگاه هاي حافظه را به صورت دو كاناله پر كنيد. توجه داشته باشيد كه در اين تصوير DS به معناي حافظه اي كه داراي دو طرف چيپ و SS به معناي حافظه اي كه داراي يك طرف چيپ است مي باشد:

6. چرا کارت حافظه KINGMAX MicroSD در برخی از گوشی های موبایل موجود در بازار شناسایی نمی شود؟

1. ابتدا مطمئن شوید که گوشی شما از کارت با ظرفیت خریداری شده سازگاری دارد یا خیر. 2. مطمئن شوید که گوشی شما از فرمت exFAT پشتیبانی می کند. در صورتیکه گوشی شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند، با استفاده از یک RAM Reader در کامپیوتر، کارت حافظه را با فایل سیستم FAT32 فرمت کنید.

7. چطور مي توان يك فلش ديسك KINGMAX را تبديل به ديسك بوت براي لينوكس كرد؟

براي اين كار بايد از نرم افزار شركت HP استفاده كنيد. نرم افزار فوق از اين قسمت قابل دريافت است. بعد از انتخاب Quick Format و فرمت كردن درايو ،مطابق با دستورالعمل نسخه لينوكس ديسك بوت را ايجاد كنيد.(شبيه به Fedroa.Slax Linux....... )

8. چرا نمي توان فيلم هايي كه ظرفيت بيشتر از 4GB را دارند برروي فلش ديسك 8GB كپي كرد؟

فرمت FAT32 اجازه نمي دهد تا فايل هاي با حجم بيشتر از 4GB ذخيره شوند. براي حل اين مشكل لازم است كه فرمت ذخيره سازي را تغيير دهيد و آنرا به فرمت NTFS تبديل كنيد. برروي درايو فلش راست كليك كرده و گزينه Format را انتخاب كنيد سپس File System را برروي NTFS قرار داده و فلش ديسك را فرمت كنيد.

9. چرا حافظه DDR2 1066 شركت KINGMAX در مادربردهايي كه از حافظه DDRII 1066 پشتيباني مي كنند در فركانس 800 مگاهرتزي عمل مي كند؟

استانداردهاي حافظه هاي DDRII به شركت هاي سازنده چيپ براي حافظه اجاره نمي دهد كه فركانس هر يك از چيپ هاي حافظه آنها از 800 مگاهرتز افزايش پيدا كند، با توجه به اينكه حافظه هاي DDRII 1066 نياز به يك فركانس 266 مگاهرتزي براي هر چيپ حافظه دارند بنابراين سازنده هاي حافظه ها SPDهاي حافظه خود را در فركانس 800 مگاهرتزي مي نويسند. ولي از چيپ هاي 1066 مگاهرتزي استفاده مي كنند. با توجه به اين موضوع در صورتيكه قصد داشته باشيد از فركانس 1066 براي حافظه خود استفاده كنيد لازم است كه ضريب SPD را براي حافظه در داخل تنظيمات بايوس مادربرد تغيير دهيد.  

10. چگونه مي توان Firmware يك DVD-RW را به روز رساني كرد؟

الف: ابتدا فايل مربوط به DVD Dual يا DVD-RW خود را با توجه به مدل آن دريافت نماييد. ب: فايل مربوطه را از حالت فشرده خارج كنيد. (Unzip) ج: تمامي برنامه هاي باز خود در ويندوز را ببنديد. د: فايلي را كه از حالت فشرده خارج كرده ايد، اجرا كنيد و تا پايان مراحل به روزرساني سيستم خود را ريست يا خاموش نكنيد. بعد از پايان حتماً سيستم خود را دوباره راه اندازي كنيد (restart).